Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

SILVER

14 σχόλια:

  1. Μπράβο Ιωάννα μου... για ακόμα μία φορά με εντυπωσίασες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ιωάννα μου είναι πολύ ωραίο!Κάθε φορά και μια πρωτότυπη ιδέα, και η καρδούλα ξέρω καλά ποσο κόπο θέλει να πλεχτεί.
    Για το σύρμα που ρωτούσες, δεν ξέρω να σου πω τίποτα από τιμές.Εγώ βρήκα στο εργαστήριο του άντρα μου μια τεράστια κουβαρίστρα σύμα χαλκού και την πήρα.Το εργαστήριο φτιάχνει ξυλόγλυπτα και το σύρμα δε χρησίμευε πουθενα, ούτε κι ο ίδιος θυμόταν να το'χε αγοράσει.Μάλλον ήταν εκεί πολλά χρόνια και με περίμενε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ κορίτσια για τα καλά σας λόγια για μια ακόμα φορά!!! Νίκη μου θα σε απογοητεύσω αλλά την καρδούλα την είχα βρει σε μια γέφυρα στην Βενετία, μάλλον μπουμπουνιέρα απο κάποιο γάμο πριν 6 χρόνια κ την κρατούσα γιατί μου άρεσε κ όπως το λες κ εσύ τελικά βρήκε την θέση της!!! Έχω αποθαρυνθεί αρκετά με το θέμα του σύρματος γιατί το αγοράζω απο εμπορικά καταστήματα με είδη hobby κλπ κ είναι πάρα πολύ ασύμφορο!! Κ γι αυτό το λόγο ψάχνω για άλλες πηγές!! Ευχαριστώ πάντος που μπήκες στον κόπο να μου εξηγήσεις!! Καλό βράδυ κ στις δύο σας!!! Κ ευχαριστώ που με τιμάτε κάθε φορά με τα όμορφα σχολιά σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το δεντράκι μ άρεσε πολύ -πολύ περισσότερο απ όλα τ άλλα, ξεχώρισε με το δασύ του φύλλωμα!!!
    Καλώς σε βρίσκω Ιωάννα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μεταξύ μας Χαρά είναι το τελευταίο δεντράκι που έχω φτιάξε κ όταν το τέλειωσα κ εγώ το ερωτεύτικα!! Είναι το αγαπημένο μου!! Κ πλέον κ εγώ έχω αρχίσει κ βλέπω μεγάλη διαφορά απο τα πρώτα μου κ ως προς το φύλλωμα αλλά κ ως προς τις ρίζες!! Καλώς όρισες λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πέρνα λίγο από το σπίτι μου... έχω κάτι για σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λένα, Κική και Μαρία με κάνετε πάρα πολύ χαρούμενη!! Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο απο τΜου δίνεην επιβράβευση μια δουλειάς!! Ευχαριστώ πολύ κ πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πήγαινε επάνω στην εικόνα του βραβείου, κάνε δεξί κλικ, επέλεξε "αποθήκευση ως..." και αποθήκευσε την εικόνα στον υπολογιστή σου. Έπειτα πήγαινε στη σχεδίαση, επέλεξε "προσθήκη gadget", από το μενού "Βασικά" επιλέγεις "Φωτογραφία" και ανεβάζεις τη φωτογραφία στο μπλογκ σου. Ελπίζω να βοήθησα! Αν χρειαστείς επιπλέον βοήθεια, ενημέρωσε με! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καταπληκτικά όλα τα δεντράκια σου!!! Μου άρεσε ιδιαίτερα η αμυγδαλιά, το χρυσό-μαύρο και το τελευταίο! Θέλω να ξεκινήσω να φτιαχνω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περασα για να ρωτησωαν εισαι καλα.Εχουμε καιρο να σε δουμε...Ευχομαι να εισαι καλα.
    φιλιαΧ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή